Přejít k hlavnímu obsahu

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

 

 

pro kupní smlouvy uzavírané na dálku prostřednictvím e-shopu www.levneskrine.cz

 

Článek 1

Všeobecné ustanovení

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „podmínky“) platí při nákupu v internetovém obchodě www.levneskrine.cz (dále jen „portál“), jehož provozovatelem je společnost ff consulting, s.r.o. (dále jen „prodávající“ nebo „obchodník“) se sídlem Velká Mača 200, 92532, Slovenská republika. IČO: 44182333, DIČ: 2022622283, IČ DPH: SK2022622283, zapsaná v Obchodním rejstříku Okresního soudu Trnava, oddíl: Sro, vložka č.: 22062/T, email: info@levneskrine.cz, info Tel. čj. +420 22 58 50 252.

 

Prodávajícím (obchodníkem) se pro účely těchto VOP rozumí ff consulting, s.r.o. jak je definována výše.

Kupujícím může být spotřebitel nebo jiný obchodník (dále jen „objednatel nebo „kupující“).

 

 

Práva podle Zákona čj. 108/2024 o ochraně spotřebitele se vztahují pouze na kupní smlouvy uzavřené mezi obchodníkem a spotřebitelem.

 

  • spotřebitelem je FO, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo povolání

  • obchodníkem je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo povolání

 

Dohled provádí Inspektorát SOI pro Trnavský kraj, Pekařská 23, 917 01 Trnava 1, Odbor výkonu dohledu, tt@soi.sk, tel. čj. 033/321 25 27, 033/321 25 21.

 

K čemu slouží obchodní podmínky?

 

Nákupem na www.levneskrine.cz uzavíráte s firmou ff consulting, s.r.o. smlouvu. Tyto všeobecné obchodní podmínky (VOP) nám stanovují obsah této smlouvy. Spotřebitelská smlouva je uzavřena závazným akceptováním návrhu na uzavření spotřebitelské smlouvy spotřebitele s obchodníkem ve formě spotřebitelem vyplněného a odeslaného formuláře na internetové stránce obchodníka – www.levneskrine.cz (dále jen „objednávka“). Délka (platnost) spotřebitelské smlouvy se rovná délce záruční doby. To platí iv případě opakovaného dodávání produktu.

 

 

Článek 2

Postup při objednávání

Nákup prostřednictvím e-shopu

2.1. Nakoupit můžete na adrese http://www.levneskrine.cz/.

2.2. Kupující si může přes e-shop objednat jakékoli zboží, u kterého je umístěno tlačítko „Přidat do košíku“. Po vyjmutí zboží vložením do košíku kliknutím na ikonu „KOŠÍK“ lze zobrazit nákupní košík. Uskutečnit objednávku lze kliknutím na tlačítko „POKLADNA“.

2.3. Následně kupující vyplní objednávkový formulář a odešle jej kliknutím na ikonu „OBJEDNAT S POVINNOSTÍ PLATBY“. Po vytvoření objednávky bude tato zaregistrována v systému o čemž bude kupující informován e-mailovým oznámením o přijetí objednávky.

2.4. Okamžikem přijetí oznámení do mailové schránky kupujícího o přijetí objednávky se objednávka považuje za doručenou. Smlouva je uzavřena až v okamžiku, kdy vám objednávku potvrdíme.

2.5. Odesláním objednávky Objednatel potvrzuje, že se v celém rozsahu seznámil s podmínkami, vyjadřuje souhlas s Podmínkami a považuje je za závazné a potvrzuje, že před odesláním Objednávky si prodávající splnil veškeré informační povinnosti, zejména povinnosti ve smyslu § 3 Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku.

2.6. Přílohou potvrzení objednávky jsou také tyto VOP.

2.7. Následná změna objednávky je možná pouze po vzájemné dohodě, popřípadě za podmínek stanovených zákonem nebo těmito VOP.

2.8 Uplatnění slevového kuponu. Slevový kód Objednatel může uplatnit v pokladně, při Souhrnu objednávky, v pravé části stránky. Zadejte Kód kupónu, a klepněte na tlačítko Použít kupón. Sleva se automaticky uplatní. Při jednom nákupu můžete použít jen jeden kupón.

 

Nákup prostřednictvím e-mailu/ telefonu

2.9. Objednávat můžete také za pomoci pracovníka ff consulting, s.r.o. prostřednictvím telefonu nebo e-mailu, které naleznete v sekci Kontakty.

2.10. V případě objednání přes e-mail nebo telefon je smlouva uzavřena v momentě, kdy přijmete nabídku potvrzením své objednávky písemně, e-mailem.

2.11 Prodávající přijímá Objednávky během všech pracovních dnů, v době od 8:00 do 16:00 hodin. Pokud bude Objednávka doručena Prodávajícímu v pracovní den po 16:00 hod. nebo v den pracovního klidu, Objednávka se považuje za přijatou v nejbližší pracovní den. Prodávající se zavazuje odeslat Objednateli částečné nebo úplné potvrzení Objednávky elektronickou poštou („Potvrzení“) bez zbytečného odkladu, nejpozději však do tří (3) pracovních dnů ode dne jejího přijetí. Dodavatel si může dle vlastního uvážení zvolit i jinou formu oznámení Potvrzení. Odesláním Potvrzení se považuje Smlouva za uzavřenou v části potvrzené Objednávky.

2.12. Prodávající může dle vlastního uvážení odmítnout Objednávku i bez udání důvodu. Odmítnutí objednávky je Prodávající povinen odeslat za stejných podmínek jako Potvrzení.

 

 

Článek 3

Cenové a platební podmínky

3.1. Cena za Předmět dodávky („Cena“) je určena dle aktuálního ceníku Obchodníka nebo dle zvláštní dohody Smluvních stran. Cena produktů je uváděna bez DPH is DPH, včetně všech ostatních daní. Pokud jde o akciovou Cenu, taková Cena platí do vyprodání zásob, pokud při konkrétním Předmětu dodávky není uvedeno jinak. Jsme plátci DPH.

3.2. Konečnou cenu za Předmět dodávky („Konečná cena“) tvoří cena, náklady a všechny ostatní případné poplatky, které musí Objednatel zaplatit pro získání Předmětu dodávky.

3.3. Splatnost. Objednatel se zavazuje uhradit Konečnou cenu bez zbytečného odkladu od odeslání Potvrzení, nejpozději však při osobním přebírání Předmětu dodávky, případně byla-li sjednána splatnost faktury, tak do termínu splatnosti. Pokud Objednavatel neuhradí konečnou cenu v uvedené lhůtě, Obchodník je oprávněn odepřít dodání Předmětu dodávky a/nebo od Smlouvy odstoupit.

3.4. Objednatel může zaplatit konečnou cenu jedním z následujících způsobů:

3.4.1. kreditní kartou (budete automaticky přesměrováni na platební bránu VÚB)

3.4.2. předem převodem na Účet;

3.4.3. platba na fakturu s převodem po dodání zboží s platností 14 dní (dostupná pouze pro firmy). Příplatek +1% z celkové hodnoty objednávky. Platba na fakturu s převodem po dodání zboží je možné pouze po zadání identifikačního čísla organizace (IČ)

3.5. Konečná cena se považuje za zaplacenou dnem jejího připsání na Účet.

3.6. Bankovní údaje společnosti jsou následující:

  • Všeobecná úverová banka, a.s.

  • IBAN: SK89 0200 0000 0043 9744 4651

  • SWIFT: SUBASKBX

3.7. Obchodník doručí Objednateli fakturu (daňový doklad) při nebo po dodání Předmětu dodávky.

 

 

Článek 4

Dodací podmínky a náklady na dodání zboží

 

4.1 Dodavatel se zavazuje dodat Objednateli Předmět dodávky v dohodnutém množství, v dohodnuté jakosti, na dohodnuté místo a v dohodnutém čase.

4.2 Prodávající dodá objednané zboží kupujícímu nejpozději do 30 dnů od odeslání objednávky, pokud se s kupujícím nedohodl jinak nebo nebyla dohodnuta lhůta, která je pro kupujícího mimořádně důležitá.

4.3 Pokud zboží není fyzicky na skladě a dodání by trvalo více než 30 dní, nebo více než by byla dohodnuta lhůta, prodávající o tomto informuje kupujícího a tento má právo od objednávky odstoupit.

4.4 Po odstoupení od smlouvy prodávající vrátí kupujícímu bez zbytečného odkladu vše, co od něj na základě smlouvy obdržel.

4.5 K ceně zboží můžeme účtovat poplatek za přepravu (tzn. poštovné, poplatek za dobírku a náklady související s odesláním zásilky) v částce do 15 € dle aktuálního ceníku Dodavatele nebo podle zvláštní dohody Smluvních stran.

4.6 Dodavatel se zavazuje dodat Objednateli předmět dodávky na místo určené Objednatelem v Objednávce.

4.7 Dodavatel může Předmět dodávky dodat sám nebo prostřednictvím Dopravce. Dodavatel může dle vlastního uvážení určit i jiný způsob dodání Předmětu dodávky.

4.8 Vlastnické právo k prodané věci a nebezpečí nahodilé zkázy, nahodilého zhoršení a ztráty věci přechází na kupujícího okamžikem dodání.

 

Článek 5

Právo kupujícího odstoupit od smlouvy při nákupu přes e-shop

 

Právo kupujícího odstoupit od smlouvy se vztahuje pouze na spotřebitelské smlouvy uzavřené mezi obchodníkem a spotřebitelem.

 

POUČENÍ O UPLATNĚNÍ PRÁVA SPOTŘEBITELE K ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY UZAVŘENÉ NA DÁLKU

 

  1. Právo na odstoupení od smlouvy

 

Máte právo odstoupit od této smlouvy bez uvedení důvodu ve lhůtě 14 dnů.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 14 dnech ode dne kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba kromě dopravce převezmete zboží.

 

Při uplatnění práva na odstoupení od smlouvy nás informujte o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy jednoznačným prohlášením (například dopisem zaslaným poštou nebo e-mailem) na adrese: Velká Mača 200, 92532, Slovenská republika, nebo info@ffconsulting.sk.

 

Za tímto účelem můžete použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který jsme Vám předali nebo zaslali, jeho použití však není povinné.

 

Lhůta pro odstoupení od smlouvy je zachována, zašlete-li oznámení o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy před tím, než uplyne lhůta pro odstoupení od smlouvy.

 

  1. Spotřebitel nemá právo odstoupit od smlouvy, pokud produkty byly vyrobeny na míru – například pokud jde o atypické produkty vyrobené na zakázku nebo produkty s barevnými dvířky.

 

2. Důsledky odstoupení od smlouvy

 

Po odstoupení od smlouvy Vám vrátíme veškeré platby, které jste uhradili v souvislosti s uzavřením smlouvy, včetně nákladů na doručení zboží k Vám. To se nevztahuje na dodatečné náklady, pokud jste si zvolili jiný druh doručení, než je nejlevnější běžný způsob doručení, který nabízíme.

 

Platby Vám budou vráceny nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám bude doručeno Vaše oznámení o odstoupení od této smlouvy. Úhrada bude provedena stejným způsobem, jaký jste použili při Vaší platbě, pokud jste výslovně nesouhlasili s jiným způsobem úhrady, a to bez účtování jakýchkoli dalších poplatků.

 

Přímé náklady na vrácení zboží nesete Vy.

 

Odpovídáte jen za jakékoli snížení hodnoty zboží v důsledku zacházení s ním jiným způsobem, jaký je potřebný ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží.

 

Toto Poučení o uplatnění práva spotřebitele na odstoupení od smlouvy si můžete také stáhnout kliknutím na předchozí link.

 

 

Článek 6

Reklamační podmínky

 

  • Kupujúci si tovar musí vizuálne skontrolovať ihneď pri a po doručení tovaru. Má nárok tovar neprebrať, ak je na ňom viditeľné mechanické poškodenie zjavne spôsobené prepravou alebo ak je tovar neúplný. V takomto prípade je povinný spísať s doručovateľom protokol o škode alebo zásielku odmietnuť prevziať.

  • Záručná doba tovaru je 24 mesiacov.

  • Ak má tovar vady musí na ne kupujúci upozorniť do dvoch mesiacov od zistenia vady, najneskôr do uplynutia záručnej doby. 

  • Kupujúci má právo zvoliť si odstránenie vady výmenou veci alebo opravou veci. Kupujúci si nemôže zvoliť spôsob odstránenia vady, ktorý nie je možný alebo ktorý by v porovnaní s druhým spôsobom odstránenia vady spôsobil predávajúcemu neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti, najmä na hodnotu, ktorú by mala vec bez vady, na závažnosť vady a na skutočnosť, či by druhý spôsob odstránenia vady spôsobil kupujúcemu značné ťažkosti. 

  • Predávajúci môže odmietnuť odstránenie vady, ak oprava ani výmena nie sú možné alebo ak by si vyžadovali neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti, vrátane okolností uvedených vyššie.

  • Prodávající opraví nebo vymění věc v přiměřené lhůtě poté, co kupující vytkl vadu, bezplatně, na vlastní náklady a bez způsobení závažných obtíží kupujícímu s ohledem na povahu věci a účel, pro který kupující věc požadoval.

  • Pro účely opravy nebo výměny kupující předá nebo zpřístupní věc prodávajícímu nebo jiné osobě oznámené prodávajícím. Náklady převzetí věci nese prodávající.

  • Prodávající dodá opravenou věc nebo náhradní věc kupujícímu na vlastní náklady stejným nebo obdobným způsobem, jakým mu kupující dodal vadnou věc, nedohodnou-li se strany jinak.

  • Pokud kupující nepřevezme věc ve lhůtě šesti měsíců ode dne, kdy ji měl převzít, může prodávající věc prodat. Jde-li o věc větší hodnoty, prodávající kupujícího o zamýšleném prodeji předem vyrozumí a poskytne mu přiměřenou dodatečnou lhůtu pro převzetí věci. Prodávající neprodleně po prodeji vyplatí kupujícímu výtěžek z prodeje věci po odečtení nákladů, které účelně vynaložil na její úschovu a prodej, uplatní-li kupující právo na podíl z výtěžku v přiměřené lhůtě uvedené prodávajícím v oznámení o zamýšleném prodeji věci. Prodávající může věc na vlastní náklady zničit, nepodařilo-li se ji prodat nebo jestliže předpokládaný výtěžek z prodeje nebude postačovat ani k úhradě nákladů, které prodávající účelně vynaložil na úschovu věci, a nákladů, které by prodávající musel nutně vynaložit na její prodej.

    1. Kupující má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo může odstoupit od kupní smlouvy i bez poskytnutí dodatečné přiměřené lhůty, pokud:

 

- prodávající věc neopravil ani nevyměnil,

- prodávající odmítl odstranit vadu

- věc má stejnou vadu navzdory opravě nebo výměně věci,

- vada je tak závažné povahy, že odůvodňuje okamžitou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy, nebo

- prodávající prohlásil nebo je z okolností zřejmé, že vadu neodstraní v přiměřené lhůtě nebo bez způsobení závažných obtíží pro kupujícího.

 

  • Při posuzování práva kupujícího na slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy se zohlední všechny okolnosti, zejména druh a hodnota věci, povaha a závažnost vady a možnost od kupujícího objektivně žádat, aby důvěřoval ve schopnost prodávajícího odstranit vadu. Sleva z kupní ceny musí být přiměřená rozdílu hodnoty prodané věci a hodnoty, kterou by věc měla, pokud by byla bez vad.

  • Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy, jestliže se kupující spolupodílel na vzniku vady nebo je-li vada zanedbatelná. Důkazní břemeno, že se kupující spolupodílel na vzniku vady a že vada je zanedbatelná, nese prodávající.

  • Pokud se smlouva týká koupě více věcí, kupující může od ní odstoupit jen ve vztahu k vadné věci. Ve vztahu k ostatním věcem může odstoupit od smlouvy, jen nelze-li důvodně očekávat, že bude mít zájem ponechat si ostatní věci bez vadné věci.

  • Kupující po odstoupení od smlouvy nebo její části vrátí věc prodávajícímu na náklady prodávajícího. Prodávající zajistí odstranění věci, která byla nainstalována v souladu s její povahou a účelem před tím, než se vada projevila. Pokud prodávající věc v přiměřené lhůtě neodstraní, může kupující zajistit odstranění a doručení věci prodávajícímu na náklady a nebezpečí prodávajícího.

  • Prodávající po odstoupení od smlouvy vrátí kupujícímu kupní cenu nejpozději do 14 dnů ode dne vrácení věci prodávajícímu nebo po prokázání, že kupující zaslal věc prodávajícímu, podle toho, který okamžik nastane dříve.

  • Prodávající vrátí kupní cenu kupujícímu nebo mu vyplatí slevu z kupní ceny stejným způsobem, jaký použil kupující při zaplacení kupní ceny, pokud kupující výslovně nesouhlasí s jiným způsobem úhrady. Veškeré náklady spojené s úhradou nese prodávající.

  • Prodávající nemá právo na náhradu škody způsobenou běžným opotřebováním věci a na úplatu za běžné užívání věci před odstoupením od kupní smlouvy.

  • Pokud prodávající odmítne odpovědnost za vady, důvody odmítnutí písemně sdělí kupujícímu. Pokud kupující znaleckým posudkem nebo odborným stanoviskem vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou nebo notifikovanou osobou prokáže odpovědnost prodávajícího za vadu, může vytknout vadu opakovaně a prodávající nemůže odmítnout odpovědnost za vadu.

  • Kupující uplatňuje reklamaci prostřednictvím dálkové komunikace (dopisem, telefonicky nebo mailem) a je povinen reklamované zboží spolu s kopií dokladu o zakoupení zboží doručit nebo zpřístupnit prodávajícímu.

  • Prodávající poskytne kupujícímu písemné potvrzení o vytčení vady neprodleně po vytčení vady kupujícím. Prodávající v potvrzení o vytčení vady uvede lhůtu, ve které vadu odstraní. Lhůta oznámená podle předchozí věty nesmí být delší než 30 dnů ode dne vytčení vady, není-li delší lhůta odůvodněna objektivním důvodem, který prodávající nemůže ovlivnit.

 

Článek 7

Ochrana osobních údajů

 

Prodávající se při zpracování osobních údajů řídí Zákonem č.j. 18/2018 Sb. o ochraně osobních údajů. Osobní údaje jsou zpracovávány pouze za účelem vyhotovení faktury a dodání zboží a jsou chráněny ve smyslu zákona.

 

 

Dohled vykonává SOI pro Trnavský kraj, adresa: Pekařská 23, 917 01 Trnava 1, Odbor výkonu dohledu, tel. čj. : 033/321 25 27, 033/321 25 21, mail: tt@soi.sk

 

Alternativní řešení spotřebitelských sporů :

 

 

• Podle Zákona č.. 391/2015 Sb. o alternativním řešení spotřebitelských sporů účinného od 1.1.2016 jsou orgány alternativního řešení sporů ze zákona Úřad pro regulaci síťových odvětví, Úřad pro regulaci elektronických komunikací a poštovních služeb a Slovenská obchodní inspekce.

• Spotřebitel má právo podat obchodníkovi žádost o nápravu, pokud mezi spotřebitelem a obchodníkem vznikne spor z uplatnění práv z odpovědnosti za vady nebo pokud se spotřebitel domnívá, že obchodník porušil jiná práva spotřebitele.

• Obchodník informuje spotřebitele na trvanlivém médiu o příslušných subjektech alternativního řešení sporů, pokud obchodník odpověděl zamítavě na žádost.

• Spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu (dále jen „návrh“) subjektu alternativního řešení sporů, pokud obchodník na žádost podle odstavce 1 odpověděl zamítavě nebo na ni neodpověděl do 30 dnů ode dne jejího odeslání.

• Návrh podává spotřebitel příslušnému subjektu alternativního řešení sporů; možnost obrátit se na soud tím není dotčena.

• Jsou-li na alternativní řešení sporu příslušné několik subjektů alternativního řešení sporů, má právo volby, kterému z nich podá návrh, spotřebitel. Na ustanovení smlouvy, která zavazují spotřebitele podat návrh na předem určený subjekt alternativního řešení sporů, se nepřihlíží.

• K návrhu spotřebitel přiloží doklady související s předmětem sporu, které prokazují skutečnosti uvedené v návrhu. Pokud jde o spor z uplatnění práv z odpovědnosti za vady, spotřebitel může již v návrhu uvést svůj souhlas se zajištěním vyjádření odborně způsobilé osoby.

• Návrh lze podat v listinné podobě, elektronické podobě nebo ústně do protokolu, pokud pravidla alternativního řešení sporů subjektu alternativního řešení sporů nestanoví jinak. K podání návrhu může spotřebitel využít formulář, jehož vzor je dostupný na webovém sídle ministerstva a každého subjektu alternativního řešení sporů.

 

 

 

 

FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY OD SMLOUVY UZAVŘENÉ NA DÁLKU

(Vyplňte a zašlete tento formulář, jen pokud si přejete odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory obchodníka.)

 

- Komu: ff consulting s.r.o., Velká Kotě 200, 92532, Slovenská republika, info@ffconsulting.sk, info@levneskrine.cz.

 

– Tímto oznamuji/oznamujeme* , že odstupuji/odstupujeme* od smlouvy o dodání nebo poskytnutí

tohoto produktu: ..............

 

– Datum objednání/datum přijetí* ..............

 

– Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů* ..............

 

– Adresa spotřebitele/spotřebitelů* ..............

 

– Podpis spotřebitele/spotřebitelů* (pokud je tento formulář podáván v listinné podobě) ..............

 

– Datum ..............

 

* Nehodící se škrtněte.

 

 

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy si můžete stáhnout zde.

 

 

 

Obchodní podmínky jsou platné od 1.7.2024